domingo, 26 de octubre de 2008

El progrés

A classe es podrien utilitzar millor les noves tecnologies com les wiquis, crear-ne una pels alumnes (va sortir l'exemple d'anomer-la "El llibre del saber") on fossin ells els que creessin els diferents articles i exposessin els seus coneixements.
Un altre recurs seria el bluetooth, prohibit a les escoles al no poder utilitzar-se el mòvil, amb el qual podriem passar els deures que s'han de fer als alumnes o per passar so i vídeo.
També, després de comprobar que amb una simple lupa, una habitació a les fosques i un paper en blanc podem captar una imatge de l'exterior, les càmares de fotos s'han simplificat per mi.
D'igual manera després que en el segle XVII s'inventés el flipbook o en el segle XIX els germans Lumière inventessin el cinema, el món de la imatge ja no era el mateix. Vam començar amb les pintures rupestres, les pintures a l'oli...i vam anar evolucionant fins a poder plasmar tot un seguit d'imatges per després poder reproduir-les i més endavant el televisor, que ens reuneix a tots davant seu observant setmana rere setmana els mateixos programes.
Amb la radio també poden fer activitats amb el nens a més de practicar el parlar en públic, exemples d'activitats serien fer entrevistes, documentals, programes musicals...

No hay comentarios: